Gjelsten Bolig henter Mona Elisabeth Gladhus
Gjelsten Bolig styrker laget med Mona Elisabeth Gladhus som ny markedsansvarlig. Gladhus vil få en sentral rolle i markedsarbeidet til selskapet, og har med seg tung erfaring inn i rollen.
- Gjelsten Bolig er et selskap med tydelige ambisjoner og store planer, det ønsker jeg å være med på. Her tenker man helhet og kvalitet, og gjør et solid arbeid for å skape attraktive bo- og bymiljøer, helt fra de små detaljene til de store linjene, sier Gladhus.
Gladhus har tidligere arbeidet hos eiendomsaktører som Oslo S Utvikling og Søylen Eiendom. Hun var også sentral i arbeidet med å posisjonere og skape oppmerksomhet rundt spa- og velværesenteret The Well.
- Jeg har arbeidet med eiendom i mange år, og kjenner bransjen godt. Boligkjøp er gjerne den største investeringen folk gjør i løpet av livet. Jeg brenner for å kunne være med å realisere boligdrømmen folk har, og det ser jeg frem til å gjøre hos Gjelsten Bolig, sier Gladhus
Administrerende direktør i Gjelsten bolig, Even Jermstad, er veldig fornøyd med rekrutteringen.
– Vi er svært glade for å få Mona Elisabeth med på laget. Hennes solide erfaring og strategiske blikk på markedsføring vil bidra til å styrke vår posisjon i markedet. For oss handler dette om å forsterke teamet med rett kompetanse, slik at vi kan løfte salget og sikre videre vekst, sier Even Jermstad i Gjelsten Bolig.
Gladhus starter i stillingen som markedsansvarlig hos Gjelsten Bolig 13. august.